Forum Nisko - forum dyskusyjne mieszkańców Strona Główna Nisko - forum dyskusyjne mieszkańców
Dyskusje mieszkańców o Nisku i powiecie


Stary, nieaktualny Regulamin Forum

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nisko - forum dyskusyjne mieszkańców Strona Główna -> Archiwum / 2005
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
aniol
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 4868
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nisko
Płeć: Mężczyzna

 PostWysłany: Pią 12:02, 25 Lis 2005    Temat postu: Stary, nieaktualny Regulamin Forum Back to top

UWAGA - korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

I OGÓLNE ZASADY

1. Każdy zarejestrowany użytkownik tego forum ma prawo do swobodnego wyrażania swoich opinii i poglądów. Prawo do podlega ograniczeniom, opisanym w punkcie “moderacja”.
2. Całkowitą i wyłączną odpowiedzialnośc za swoje posty ponoszą ich autorzy.
3. Korzystanie z serwisu jest całkowicie bezpłatne.
4. Przy publikacji materiałów należy pamiętać o przestrzeganiu praw autorskich.
5. Administracja zastrzega sobie prawo do wykorzystania wypowiedzi zamieszanych na forum.
6. Zabrania się umieszczania w stopkach treści o charakterze reklamowym.
7. Cytując inne osoby, wytnij fragmenty nie dotyczące bezpośrednio problemu. Załączanie całej wypowiedzi na pewno znudzi czytających. Pamiętaj o objęciu cytatu znacznikami QUOTE. a wiec [ quote ] tekst cytowany [ /quote ]
8. PISANIE DUŻYMI LITERAMI traktowane jest jako krzyk, a krzyczeć nie musisz.
9. Zabronione jest oszukiwanie cenzury np "sl-owo"
10. Zabronione jest zamieszczanie w postach tresci o charakterze reklamowym.
11. Wszelkie przejawy nabijania postów będą zwalczane. Przykładem takiego posta może być "ok nie wiedziałam", "aha" czy inne.
12. Prośbę o ponownym otwarciu tematu należy przesyłać przez PW do ADMINISTRATORA
13. Tekst w postach mozna dowolnie formatowac, jednak w granicach zdrowego rozsadku. Zabrania sie wysyłania postów w całości kolorowych lub pisanych powiększoną czczionką - foamatowanie tekstu służy do wyróżniania FRAGMENTU wypowiedzi!.
14. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa! Przy bardzo wulgarnych wypowiedziach zastosowane może być natychmiastowe zablokowanie konta użytkownika. Jeśli nie potrafisz kulturalnie rozmawiać - nie korzystaj z forum. Na forum obowiązuje zakaz używania słów potocznie uznanych za wulgarne oraz zabronione jest oszukiwanie cenzury (np. "sl-owo", "sl...wo").

II MODERACJA

1. Wszystkie posty zawierajace tresci niezgodne z polskim prawem, tzn wzywajace do nienawisci rasowej, etnicznej itd..o tresciach faszystowskich, nawolujace do przemocy itd będą od razu kasowane, a IP osoby je zamieszczajacej będzie wysylany odpowiednim instytucjom.
2. Posty obrazajace (lub pomawiajace) konkretne osoby np piastujace funkcje publiczne przy uzyciu ich nazwiska lub funkcji będą natychmiast kasowane. Nie mylić z konstruktywną krytyką.
3. Posty zupelnie nie na temat będą przenoszone na inne fora (bez pozostawiania linku na wczesniejszym) lub kasowane.
4. Posty nie wnoszace zupelnie NIC do dyskusji (np puste, z jedynie z usmieszkiem lub “zgadzam się” i nic więcej) będą usuwane.
5. Posty zawierajace wyrazenia wulgarne będą kasowane (w przypadku, gdy niemozliwe jest jego ocenzurowanie).
6. Do dyskusji o charakterze prywatnym między dwoma użytkownikami służą: chat oraz prywatne wiadomości. Posty użytkowników, którzy nie zastosują się do powyższej zasady zostaną usunięte.
7. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane lub zamykane.
8. Nazwa tematu powinna świadczyć o jego zawartości.
9. Zakaz umieszczania tego samego postu/tematu na kilku Forach.
10. Administratorzy i moderatorzy nie mają obowiązku powiadamiania użytkowników o usunięciu tematu/postu!

III. Administratorzy


1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty całkowitą i wyłączną odpowiedzialnośc za swoje posty ponoszą ich autorzy.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w odpowiednim dziale forum (Forum) lub przez PW.
4. Administratorzy moga w kazdej chwili zablokować dostęp użytkownikowi bez podania przyczyny.
5. Administrator może w każdej chwili, bez wczesniejszego powiadomienia użytkowników zlikwidować serwis.
6. Administrator nie musi tłumaczyć się użytkownikom ze swoich decyzji.


UWAGA

W przypadku łamania zasad administrator może zastosować
- upomnienie przez PW
- publiczne upomnienie
- zablokowanie konta na pewne czas
- zablokowanie konta i usunięcie użytkownika.

Prosze zagladac w miare systematycznie do tematu, regulamin bedzie stale rozbudowywany. Logowanie sie do serwisu równoznaczne jest z akceptacją regulaminu!

Oprcowano na podstawie regulaminu zamieszczonego na [link widoczny dla zalogowanych]
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nisko - forum dyskusyjne mieszkańców Strona Główna -> Archiwum / 2005 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach